Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Cult Film, Indie och Serier.  ~  Gladporr?

InläggPostat: fre jun 30, 2006 18:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Jaaa, tyckte det blev lite mycket till slut.
Var mest upprepningar av samma saker om och om igen.
Typ de däringa klantiga typerna :lol:
Fast visst hade den sina poänger :wink:

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Offline Profil
InläggPostat: fre jun 30, 2006 19:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån dec 26, 2005 01:12Inlägg: 1367Ort: Pubesville, Nether Regions
lizzardking skrev:
Jaaa, tyckte det blev lite mycket till slut.
Var mest upprepningar av samma saker om och om igen.
Typ de däringa klantiga typerna :lol:
Fast visst hade den sina poänger :wink:

Man, what´cha talking about?
Buskis is the shit. :lol:

"Al Cliver utan skägg är som kaffe utan socker"
Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 18:26 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tis jun 26, 2007 18:54Inlägg: 464
Ok som sagt är de värt 199 kr för boxen Mazurka Collection box
eller är de skräp. Kanske blir för mycke med en hel box eller?

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 20:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Det är ett bra pris för den boxen. Sedan beror det ju såklart på vad man uppskattar för typ av filmer.
Uppskattar man dansk tramsig gladporr med mycket Ole Söltoft så är detta absolut värt att införskaffa. Personligen har jag den.
Jag tycker dock att teckenfilmerna är bättre än Mazurkafilmerna, ändå har jag ännu inte införskaffat dem.

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 20:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tor feb 22, 2007 21:26Inlägg: 133Ort: Stockholm
Ole Söltoft är ju alltid sevärd. Men sen är det nog möjligt, som Hellbender nämnde, att Tecken-sviten är bättre än Mazurka-sviten. 8)

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 20:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Dum fråga men får man se nåt HC eller ?

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 20:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
I teckenfilmerna finns det HC med. I Mazurka-serien finns det bara med i en av filmerna mig veteligen och den finns inte med i boxen, nämligen Sjämannen På Sängkanten

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 20:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Man kanske skulle leta upp nån gammal rental då 8)

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 20:41 Svara med citat
Ja just den jag nämnde var faktiskt den enda VHS jag sparde efter att jag inhandlat boxen. Man vill ju vara komplett :D

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 20:42 Svara med citat
Där ser man :wink:

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 22:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tis jun 26, 2007 18:54Inlägg: 464
jag har ju gubbhumor :D så de kanske passar mig

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 22:57 Svara med citat
Men som sagt teckenfilmerna skulle jag välja först.

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 23:00 Svara med citat
ok men då blev de en dyrare peng för att få dem :D

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 23:07 Svara med citat
Jag vet, men det är klart du ska passa på att fynda Mazurkaboxen om du kan, Teckenfilmerna kan du alltid skaffa sen.

Offline Profil
InläggPostat: lör okt 06, 2007 23:09 Svara med citat
ja de är sant...dansk film är aldrig fel :D

Offline Profil
InläggPostat: mån okt 08, 2007 23:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 13, 2003 16:53Inlägg: 1074Ort: Kragerø, Norway
Er det noen som har tips på noen svenske gladporrfilmer? Har sett titler som Den Ståndaktige kyrkoherden, Bel Ami, Hon älskade en sommar, Kärlek 1-1000, Fäbodjantän, Kärleksön, Den K...Familjen, Justine och Juliette, Porr i Skandalskolan, Sommaren med Vanja og Hemmafruarnas hemliga sexliv. Er det noen andre svenske gladporrfilmer som er å anbefale?

Pluss, er det noen som har sett "Sangen om den røde rubin", med Ole Søltoft? Såvidt jeg vet, var det den filmen som innledet de mange gladporrproduksjonene i Danmark på 70-tallet.

Hellbender skrev:
I teckenfilmerna finns det HC med. I Mazurka-serien finns det bara med i en av filmerna mig veteligen och den finns inte med i boxen, nämligen Sjämannen På Sängkanten

De fire første er softcore og de fire siste er hardcore.

InläggPostat: tis okt 09, 2007 21:22 Svara med citat
Vet att den röda rubinen finns på Hem Video Films här i Sverige, tyvärr har jag den inte själv.

När det gäller svenska filmer så har du ju b la Fanny Hill och jorden runt med Fanny Hill och det finns såklart många flera.
Jag rekommenderar dig att köpa boken Svensk Sensationsfilm, där finns all information om svenska sleazefilmer etc.

Offline Profil
InläggPostat: sön dec 27, 2015 20:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12198Ort: Skåneland
Dumpar med denna tyrolerfilm, någon som har sett den och är den bra.
Det ska vara spring i dörrar och stegar i tyrolerfilmer.

Bild

InläggPostat: fre jun 05, 2020 19:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12198Ort: Skåneland
Nästa år kommer det ut en dokumentär om Rinaldo Talamonti som var med i flera tyrolerfilmer

Untitled Rinaldo Talamonti Documentary (2021)

https://www.imdb.com/title/tt11542282/

Jag hittade en hemsida som skriver mycket om tyrolerfilmer som är

http://www.jodelfilme.ch

InläggPostat: mån jun 08, 2020 10:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6529Ort: Haddonfield
Haha!!

Jodelfilme, satan va klockrent. :)

Blir alltid så sugen på Oktoberfest, när jag ser deras omslag eller tänker på tyrolen. :ymparty:

Gott att Studio S har släppt några i alla fall. 8)

InläggPostat: fre jun 26, 2020 16:07 Svara med citat
Argento Rules >>> Set vore kul om Studio S eller något annat svenskt bolag släpper fler tyrolerfilmer. :D

Jag har alla tyrolerfilmer som Studio S har släppt. :ymparty:

Jodelfilme är en bra beskrivning av filmerna då det brukar joddlas i Alperna. :mrgreen:

Oktoberfest är fint med öl, salta kringlor och annat :)

InläggPostat: fre jul 03, 2020 10:38 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6529Ort: Haddonfield
Tänker väl mest på de fantastiska Dirndl dräkterna som de som serverar ÖL har. :x

Bild

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 4 av 4
97 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori