Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Euro Horror  ~  Lucio Fulci

Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
InläggPostat: mån jun 18, 2012 18:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
BU's City och House ser helt fantastiska ut!

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: mån jun 18, 2012 20:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1296Ort: Enköping
Fick min Beyond(Arrow) först idag hem i brevlådan. Blev glatt överraskad då jag såg att det var 50gb skivan med korrekt sepiafärgning i introt och inte den första felpressen. Snabbtittade lite grann och det såg riktigt bra ut.

InläggPostat: lör aug 11, 2012 19:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons jul 28, 2004 16:55Inlägg: 937Ort: Midian
Längtar efter Arrows BD Tin släpp av Zombie Flesh Eaters som släpps 26 November. Ser fin ut med massor av extras. :D

http://www.arrowfilms.co.uk/index.php?t ... 8&art_id=4

InläggPostat: lör aug 11, 2012 19:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Blir spännande att se hur den står sig mot Blue Undergrounds utgåva :)

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: lör nov 24, 2012 19:31 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons jul 28, 2004 16:55Inlägg: 937Ort: Midian
Inte långt kvar nu .....
Ser lovande ut :D

http://www.avforums.com/movies/Zombie-F ... u-ray.html

InläggPostat: lör apr 06, 2013 16:04 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: sön aug 19, 2007 12:01Inlägg: 126
Tjena, någon som vet vem som äger rättigheterna till Fulci's Seven Notes in Black (The Psychic), eller vart jag kan ta reda på det?

InläggPostat: ons apr 17, 2013 19:28 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån sep 27, 2004 10:02Inlägg: 379
Denna figur från Beyond var cool, men aningen dyr..

http://www.otacute.com/index.php?main_p ... s_id=35702

Offline Profil
InläggPostat: ons apr 17, 2013 21:15 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12115Ort: Skåneland
Det är kul att flera av Fulcis kändaste filmer finns på Blu-ray :)
Följande Fulcifilmer har jag sett på Blu-ray

City of the Living Dead
House by the Cemetery
New York Ripper
The Beyond
Zombie Flesh Eaters

Jag undrar om Manhattan Baby kommer på Blu-ray !?

InläggPostat: tor apr 18, 2013 13:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8290Ort: Borås, Sweden
Har även jag dessa kanoner på blu-ray, utom New York Ripper som aldrig har fallit mig i smaken. Manhattan Baby på blåstråle vet jag inget om mer än att jag skulle köpa den direkt.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: tor apr 18, 2013 19:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: ons aug 25, 2004 08:38Inlägg: 12115Ort: Skåneland
New York Ripper är ju skitbra :)

Sen så skulle det vara kul om Murder Rock kommer på Blu-ray

InläggPostat: tis maj 20, 2014 11:35 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: sön maj 18, 2014 19:08Inlägg: 5
Håller med dig Gg. Murder rock fattas på Bd. Duckling hade varit fantastiskt att se i HD också.

Fulci_lives

Offline Profil
InläggPostat: ons maj 21, 2014 18:49 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tor apr 10, 2008 21:23Inlägg: 385
Don't torture a duckling vore verkligen ett nöje att få se på Bluray. Speciellt med det italienska spåret, för då blev den till och med ännu bättre än den redan var med engelskt tal.

Offline Profil
InläggPostat: tor maj 22, 2014 15:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8290Ort: Borås, Sweden
Kan bara hålla med er och håller personligen Duckling som en av hans absoluta favoriter.

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil
InläggPostat: tor dec 17, 2015 07:34 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Är det någon som kikat på Duckling blu-rayen?
Min åker nog in i spelaren vilken dag som helst.

InläggPostat: tor dec 17, 2015 09:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1296Ort: Enköping
Inglorious Bastard skrev:

Har medvetet avstått från att köpa den snordyra deluxeutgåvan med förhoppning om att det släpps en standardutgåva snart.

InläggPostat: tor dec 17, 2015 12:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6313Ort: Haddonfield

Menar du MEGA utgåvan från Tyskland som är formad som en STOR bok??

Hard to Get Video's/Steve hade med sig den till Den Magiska Biodagen och den va ju löjligt GRYM.

1000 kr då måste man verkligen vara ett fan.

Lägger tyvärr inte dom pengarna på Fulci, hade det varit Argento så hade det förstås varit en annan femma.

Jag köpte den överlöjligt FINA Opera på Mediabook eftersom den blev OOP på ett par dagar och den hade så löjligt mycket extramatrial. 8)

InläggPostat: fre dec 18, 2015 13:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
Jag gillar Fulci så den står i hyllan. Dock osedd.
Opera väntar jag på. Verkar grym.

InläggPostat: fre jul 01, 2016 19:02 Svara med citat
Jag vet att tyskarna snart släpper en nedbantad version av Duckling men finns det inga andra släpp på gång? Jag vill ha engelsk text. Och vad jag förstått så är den tyska tvångstextad :cry:

InläggPostat: lör jul 02, 2016 06:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6313Ort: Haddonfield
Du såg väl Hard to Get/Steve AS COOLA super duper utgåva. 8)

Nog den snyggaste utgåva jag sett, men smakar det så kostar det.

Tror den kostade 150 Euro, alltså 1500 kr. :shock: :shock: :shock:

Men den va ASGRYM. :ymparty:

Du får ju i alla fall se Conquest på BIO idag. \:D/

InläggPostat: mån feb 20, 2017 22:09 Svara med citat
Någon som köpt 88-films Aenigma ännu? Är i valet och kvalet om den är värd att införskaffas.

Kan rekommendera Blue Undergrounds fina utgåva av Manhattan Baby. Väl värd pengarna enbart för extramaterialet och soundtracket.

InläggPostat: tis feb 21, 2017 11:33 Svara med citat
Det var länge sedan jag såg på Aenigma
Kul att 88 Films har släppt den på Blu-ray :ymparty:

Kul att Manhattan Baby också finns på Blu-ray :)
Det är alltid kul med extramaterial

InläggPostat: sön feb 26, 2017 12:38 Svara med citat
Aenigma från 88-films är jag mycket nöjd med. Bra skit! :x

InläggPostat: fre mar 10, 2017 16:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Någon som köpt 88-films Aenigma ännu? Är i valet och kvalet om den är värd att införskaffas.

Kan rekommendera Blue Undergrounds fina utgåva av Manhattan Baby. Väl värd pengarna enbart för extramaterialet och soundtracket.

Japp, fick med den från deras indiegogo-kampanj som var under förra året. Har dock inte tagit mig tid att se den ännu då jag hört allt annat än bra grejer om den filmen. Någon dag måste jag nog se. De övriga filmerna man fick med från kampanjen var dock väldigt fina :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 66 av 66
1648 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori