Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  SubDVD

InläggPostat: ons jan 14, 2015 22:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1426Ort: Enköping
Tack för tipset om utförsäljningen! Jag gjorde ett inköp som jag skrev i tråden om senaste köpta filmen.

Det känns kul att Studio S och Njutafilms lever vidare. Dom har gjort mången god gärning för filmutbudet i Sverige.

InläggPostat: tor jan 15, 2015 00:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån feb 07, 2005 11:52Inlägg: 2945Ort: Sundsvall
Ja, verkligen. Det är glädjande att de fortsätter släppa film. Men jag tycker att det har blivit lite för lite av det goda på sistone. Jag menar, i början släppte de ju massor med gamla italienska godingar men typ inget av det nu.

InläggPostat: fre jan 16, 2015 12:42 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 6686Ort: Haddonfield
Jag trodde knappt det va sant så jag ringde och pratade med dom och de bekräftade att de TYVÄRR kommer att stänga ner webshoppen och butiken. :(

Även om man inte handlade så mycket där för att dom är så dyra så har man allt handlat en del på deras reor och det är ALLTID tråkigt när en kult butik går i graven.

Men som tur är kommer ju både Studio S och Njutafilms fortsätta att släppa film både
på BIO och på dvd. :ymparty:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 5 av 5
103 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori