Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Säljes  ~  Säljer mina signerade posters. Terror på Elm Street, Fear th

InläggPostat: sön maj 17, 2020 20:42 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: fre maj 01, 2020 16:20Inlägg: 1
Hej. Jag är ny här på forumet och vet inte riktigt hur ni annonserar här. Efter att ha kollat igenom listan med rubriker i säljavdelningen verkar de flesta hänvisa till nån annons på Tradera. Kan man inte sälja här direkt? Jag gör ett försök iaf. Jag har två posters. Det ena är stort som ett A3 ungefär och är från The walking deads spin off serie Fear the walking dead. Den har 8 av huvudkaraktärernas autografer och äkthetsbevis från PSA/DNA finns med. Postret är laminerat.

Mitt andra poster jag vill sälja är i storleken A4 på ett ungefär. Det är från 80.talsskräckisen Terror på Elm Street och den har signerats av Robert Englund, alltså Freddy Krueger himself, med äkthetsbevis på denna också. Detta poster är även det laminerat.

Jag skulle vilja ha 2500 kr för det första jag skrivit om och för Freddy vill jag ha 1500 kr- Om man kollar runt lite vad de går för på eBay t ex så brukar den förstnämnda säljas för ca 500 USD! Den andra är inte långt efter. Så ta kontakt med mig om du har intresse av att köpa något av mina posters. Kan ju faktiskt bli en investering för de kommer knappast bli billigare. Jag är beredd att förhandla om priset, trots att det redan är förhållandevis lågt.

Hoppas jag inte gjort något fel nu, men har jag gjort det så ta bara bort annonsen och skriv gärna och berätta hur jag ska göra isf. Tack.

Mvh//Ivanlendl

Offline Profil
InläggPostat: mån maj 18, 2020 19:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8376Ort: Borås, Sweden
Hej och välkommen!
Man kan absolut sälja direkt här på forumet. Lycka till :)

Mina dvdfilmer:
http://www.discshop.se/hem/gottesnask/
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
2 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori