Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Hejdå-tråden

Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 40  Nästa
InläggPostat: ons jul 07, 2004 21:48
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Ja imorgon åker jag till Tyskland för att fortsätta ner i Österike.

Lite dum tråd kanske men jag tänkte att vi kan använda denna tråd där vi kan skriva upp våran frånvaro så folk inte går och grubblar.

Hejdå...ses om 14 dagar.

Senast redigerad av Adam Gäfvert ons mar 30, 2005 15:39, redigerad totalt 1 gång.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: ons jul 07, 2004 21:50
GorehoundGorehoundBlev medlem: lör okt 18, 2003 17:12Inlägg: 1933
Ciao! du får väl köpa upp dig på lite X-rated-titlar under tiden. :wink:

Offline Profil
InläggPostat: ons jul 07, 2004 21:58
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
perfekt med en sånhär tråd

Jag sticker till Gotland på lördag. E där i tio dar. Sen ska jag ner till Halland i två veckor. Jag blir utan dator så jag kommer tillbax nån gång i början av augusti :( .

Men jag har några små "oaser" där jag ska köpa lite film: Överskottbolaget i Visby, Maxi stormarknad i Laholm(många "89 kr" kampanjer :D ), Sen ska familjen lite snabbt till danska sidan av Öresund för sprit(får ta och kolla in de billiga danska priserna) och slutligen ska jag kolla en liten favorit i Ängelholm, CD och vi.

Jag ska försöka köpa lite film under tiden alltså :)

Bloggar ju smått också

STÖD DIN LOKALA DVD/FILMBUTIK

This aint a godamned fieldtrip, this is a fucking war!

Youre all muscles and no brains are you boy?!

AKA: Allmän sabotör and Stor orange kanin
Offline Profil
InläggPostat: ons jul 07, 2004 22:01
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
ha det så trevlig Adam! Hoppas att du hittar mängder med kul film (och annat)... Ses senare då! :)

InläggPostat: ons jul 07, 2004 22:54
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: fre okt 24, 2003 11:18Inlägg: 1317Ort: Kalmar
Adam Gäfvert skrev:
Ja imorgon åker jag till Tyskland för att fortsätta ner i Österike.

Lite dum tråd kanske men jag tänkte att vi kan använda denna tråd där vi kan skriva upp våran frånvaro så folk inte går och grubblar.

Hejdå...ses om 14 dagar.

Ha en trevlig semester!

Mina DVD Filmer ---> http://www.dvdaficionado.com/dvds.html? ... +fuansheng
Offline Profil
InläggPostat: tor jul 08, 2004 07:03
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: tor nov 13, 2003 13:20Inlägg: 525Ort: Some European Cemetery
Jovisst - ha en skön semester-vacation.. :)

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 08, 2004 07:30
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor nov 06, 2003 08:17Inlägg: 2159
Jaha, är det ingen som jobbar eller? Typiskt att det faller på min lott. :(

Nej, ha det så kul! :)

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 08, 2004 08:28
AnvändarvisningsbildSite AdminSite AdminBlev medlem: ons jan 28, 2004 15:40Inlägg: 1179Ort: Stockholm
Jag jobbar. Semestern börjar v31.

InläggPostat: tor jul 08, 2004 12:49
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4893
Ja, jag fyller ju 30 imorgon så jag blir väl helt väck i ett par dagar :wink:

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 08, 2004 15:14
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån okt 20, 2003 17:16Inlägg: 1056Ort: Värmland
Alexander skrev:

Jag sticker till Gotland på lördag. E där i tio dar. Sen ska jag ner till Halland i två veckor. Jag blir utan dator så jag kommer tillbax nån gång i början av augusti :( .

Men jag har några små "oaser" där jag ska köpa lite film: Överskottbolaget i Visby, Maxi stormarknad i Laholm(många "89 kr" kampanjer :D ), Sen ska familjen lite snabbt till danska sidan av Öresund för sprit(får ta och kolla in de billiga danska priserna) och slutligen ska jag kolla en liten favorit i Ängelholm, CD och vi.

Ska du ut på landet och jaga x-rentals :D

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 08, 2004 15:14
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
NIN skrev:
Ja, jag fyller ju 30 imorgon så jag blir väl helt väck i ett par dagar :wink:

Grattis! :D

InläggPostat: tor jul 08, 2004 15:53
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 04, 2004 06:30Inlägg: 2364Ort: Stockholm
Jag kanske åker till Florida i november, så hejdå i förskott :?

InläggPostat: tor jul 08, 2004 18:58
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
Kom precis hem ifrån norge. har börjat jobbat där.. så nu ¨ker jag på söndag. så kommer jag vara borta.. :cry:

Offline Profil
InläggPostat: tor jul 08, 2004 19:01
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 04, 2004 06:30Inlägg: 2364Ort: Stockholm
Schnaas skrev:
Kom precis hem ifrån norge. har börjat jobbat där.. så nu ¨ker jag på söndag. så kommer jag vara borta.. :cry:

Jobbigt att åka så långt :/ ska du jobba där länge?

InläggPostat: tor jul 08, 2004 19:03
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis okt 21, 2003 16:41Inlägg: 7501Ort: Örebro
rile skrev:
Schnaas skrev:

Jobbigt att åka så långt :/ ska du jobba där länge?

Jobbar som byggnadsarbatere. Jo det blir nog så.. sluta ju skolan i juni. och jag tjänar grova pengar!

Offline Profil
InläggPostat: fre jul 09, 2004 04:38
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Wow, mycket film du kommer att köpa! :D

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: fre jul 09, 2004 11:31
gokudo skrev:
Wow, mycket film du kommer att köpa! :D

Ja fy fan. kommer amla ner film varje jävla dag. Komme rsnart inte in i rummet länge för all film, ;)

Offline Profil
InläggPostat: fre jul 09, 2004 12:33
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tor nov 06, 2003 08:17Inlägg: 2159
Grattis NIN!

Offline Profil
InläggPostat: fre jul 09, 2004 21:45
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6200Ort: Norra sthlm
Fredrik skrev:
Alexander skrev:

Ska du ut på landet och jaga x-rentals :D

just precis, på landsbygden finns det många fynd! :wink:

Bloggar ju smått också

Offline Profil
InläggPostat: tis jul 20, 2004 12:09
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 09, 2004 10:56Inlägg: 4705Ort: Vadstena
Nu är jag tillbaka från landet där allt är på tyska. Varit helt okej semester. Dock blev det inte så mycket DVD letande eftersom mitt resesällskap inte var speciellt intresserade av det. Dock kammade jag hem en film iaf, läs om vilken på senast köpta tråden.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: tis jul 20, 2004 12:17
Trevligt ;) var det fint väder där nere i tyskland?

InläggPostat: tis jul 20, 2004 13:31
GorehoundGorehoundBlev medlem: lör okt 18, 2003 17:12Inlägg: 1933
Citera:
Dock blev det inte så mycket DVD letande eftersom mitt resesällskap inte var speciellt intresserade av det.

Då lämnar man resesällskapet för några timmar. Film går före vänner vet du väl. :wink: :lol:

Offline Profil
InläggPostat: tis jul 20, 2004 17:05
rile skrev:
Trevligt ;) var det fint väder där nere i tyskland?

Jag säger som så att jag är nog den enda på forumet med äkta solbränna

ola skrev:
Citera:
Dock blev det inte så mycket DVD letande eftersom mitt resesällskap inte var speciellt intresserade av det.

Då lämnar man resesällskapet för några timmar. Film går före vänner vet du väl. :wink: :lol:

Fast det var inte jag som körde så jag kunde inte smita.

www.strangethings.nu
Offline Profil
InläggPostat: sön aug 01, 2004 18:13
IM BACK BABY!

skönt o va hemma igen hos polarna :D

Bloggar ju smått också

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 04, 2004 00:24
Drar till lindesberg imorgon på dagen, kommer tillbaka på söndag. Hoppas det blir en bra festival (augustibuller) ;)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 40
989 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 40  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori